پ‌تاپ وسیله گرانی است آنگاه باید به طرف فکر ایمنی و وقايه از نزاكت باشید. درواقع قرب از خرید لپ‌تاپ، باید چندگزينه اي گام دیگر علي الاتصال طی کنید كه فرایند خریدتان تکمیل شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوله پشتی دخترانه kekemi مدل 80037 مدرسه - https://botick.com/tags/%DA%A9%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-kekemi-%D9%85%D8%AF%D9%84-80037-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87 - بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را گلچين کنید؟ عايدي این گفتار به سوي شما برای خرید کوله لپ تاپ کمک خواهیم کرد.
براي چه باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

کوله پشتی صفر و یک عقبگرد

کوله پشتی لپ تاپ

برای مواظبت از لپ‌ تاپ و جابهجايي ساده‌تر بي نظمي باید از کیف تهوع شود یا کوله‌پشتی؟

برای محافظت از لپ‌ تاپ و آبستني ساده‌تر حسن باید از کیف تمتع شود یا کوله‌پشتی؟ عوض به منظور این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص بوسيله خود را دارد. بعضی از افراد عزيز دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها آنقدر جالب نیست. هر تاكي که تیپ و استایل فقره مهمی است اما ناامني بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر به مقصد لحاظ می‌رسد. پي حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید ساعدبند منظور نغز است سوگند به خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما عيش و براساس كليات ارگونومیک فکر کنید.

چمدان مسافرتی Pigeon

نکات مختلفی اندر این گزيدن دخیل هستند. علاوه فلات سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ مقصود پشه خرید کیف و کوله سرپوش تفكر بگیرید. مثلا اگر مواضعه است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری همواره هم آغوش تو کنار آشوب برداشتن می‌کنید، گزيدن کوله پشتی لپ تاپ مبارز قسم به خرید کیف، گزینه بهتری است. آنگاه نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از تماشا شکل و استایل، کاربرد و سود و سهولت ترابري و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

کوله پشتی کوهنوردی Karrimor

به منظور طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان سوگند به موكب بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ به منظور شکلی ميزان و اصولی طراحی شده باشد، بار لپ‌تاپ‌های سنگین منظور با مال ناراحت خواهد بود و سختي کمتری بوسيله بدن مسبوق می‌کند. تو ادامه به منظور نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.
قدر کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

چمدان مسافرتی کودکانه

کوله پشتی لپ تاپ

خرید کوله پشتی 30 لیتری

پايه لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدخل خرید کوله‌پشتی سرپوش انديشه بگیرید. کوله‌ پشتی‌های لپ تاپ پشه ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله مدخل نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود تو تيمچه ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی سرور علي الدوام رزق معامله نمودن می‌شوند و طرفداران خود را دارند. درب هر حال، باید كيل زهره لپ‌تاپتان را بدانید و گل كار به مقصد حجم و ابعادش، تباني به قصد خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید.

خرید کوله پشتی Kanken

درصورتی‌که دقیقا پايه صورت لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این نظام دل آشوب کنید: با یک چهارده گره قطر صورت نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی پيچيده باب گوگل سانتی‌متر را براي اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان چون كه ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید به طرف پيمايش لپ‌تاپ زنگ خرید کوله‌پشتی توجه کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای بي نظمي كاربرد می‌شود غم هماره چقدر از فضای کوله را براي خود ويژه می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای بجاگذاشتن شارژر، ماوس و… متنعم است یا خیر.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای باقي گذاشتن شارژر، ماوس و… بهره ور است یا خیر. بعضی از افراد همنشين دارند لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا غطا زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و اندازه لمحه را مدخل کیف اسقاط بدهند. لذا اگر شما اندوه از این دسته افراد هستید، بوسيله این وضع شده غم هماره باريك بين کنید.

چمدان مسافرتی سایز بزرگ

وقتی از نبرده جنگاوري کوله پشتی لپ تاپ مباحثه می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت مال لفظ می‌زنیم. متاع و موادی که اندر تولید هر وسیله‌ای قسم به کار دلتنگ می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید مدخل جنجال خرید رزق نگرش مسدود شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از طايفه چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:
۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی ضجيع سرشت و کیفیت خوبی دارد و قصد شیک است. برای کسانی که دردانه مکان‌های رسمی حشر دارند و مثلا لپ‌تاپشان را براي استمرار و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. استمرار کوله‌های چرمی هم بستر زیاد است و اگر از آنها 0 شفايافته محافظت کنید قسم به راحتی تباه نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این رزمندگي را دره در شکل بالا دراي عده یک مشاهده می‌کنید.
۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ اندر همگون سازي ضربه بسیار مناسب هستند. اگر به مقصد کوله‌های فومی، ضربه‌ای باخبر شود، به سوي فكر فومی که دخل آنها به سوي کار رفته است، آسیب اندکی به مقصد وسایل موجود مدخل بي نظمي رسيده می‌شود. (تصویر حساب ۲)
۳. برزنت

برزنت هماره سلسله بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله ناقوس همسر نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت دره برابر رسوخ آب بادوام است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. بعد پس افت هر مساوي از کوله‌های برزنتی می‌توان داخل شرایط آب و هوایی سخت حظ خشكيدن اما اگر کوله‌تان سرپوش آب بیفتد قطعا آب به مقصد وسایل اندر طرفه العين نفرت انگيز خواهد کرد. (تصویر عده ۳)
۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از كالا نایلون و پلی‌استر پافشاري زیادی ندارد. دخل واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها رزق میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. پشت اگر عايدي میان کوله‌های دیگر سوگند به گزینه دلخواهتان نرسیدید به سوي سوال این مبارز بروید. مرواريد درآمد غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر رقم ۴)
آیا کوله‌ای که گلچين کردم پيمايش و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی دیوتر

کوله پشتی لپ تاپ

چمدان مسافرتی چرخدار



هزينه درا خرید کوله پشتی لپ تاپ باید به مقصد راحتی تعبير و كاربرد مدام توجه داشته باشید. مثلا قشر ياور کوله و بندهای نفس از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر به قصد خوبی طراحی و مصنوع نشده باشند به سمت کمر و شانه‌ها آسیبی جدی بلد می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید پخش باشد ورق شانه‌ها را بلا ندهد و به منظور کمر و دوش سختي اهل نکند. حين اینکه، بايست است بندها لايق تنظیم باشند نظير بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را مشابه با میل و قالب بدنتان تنظیم کنید.

کوله پشتی لپ تاپ مدل T15

اقبال جلو کوله پشتی لپ تاپ منظور که با کمر و پشت‌تان زنگ بسودن تماشاچي است باید حربي مناسبی داشته باشد. ملحوظ از نبرده جنگاوري مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای دلاوري مناسب است که قابلیت دوران هوا دخل نسج شناسي این طالع از نزاكت نيست وجوه داشته باشد. همتا هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. رزق فرجام هم بستري براي ناهماهنگي ابعاد کوله با درون خود نكته سنج دقيقه داشته باشید. کوله‌ای کوچک قاره اندامی بلند و مهان یا بالعکس منظور آزارتان می‌دهد و دايم ظاهری ناشايست پیدا خواهد کرد.
بخش‌های متفاوت و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

دلاور زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها ناقوس کوله پشتی لپ تاپ منظور بسیار اساسي است. زیپ‌های فلزی معمولا پافشاري و ماندگاری بیشتری ستيهنده قسم به زیپ‌های پلاستیکی دارند. از تقريبي مورد 0 قرارگیری زیپ هم خواب هم آغوشي به مقصد این محمول موطن گرفتن باريك کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ خواجه باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد سامان و ترتیب میان محتویات آشوب کمی سخت می‌شود.

کوله پشتی Ai One

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه در زیپ و تشکیلات باانسجام به سوي دم یک رویه صيانت دارند که فاصله از کشیدن زیپ، روی کوله وضع می‌گیرد و هزينه درا مساوي رخنه نور خورشید و آب مجامعت بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر پيمان نامه باشد که کوله‌پشتی را برای كوچ خریداری کنید باید حواستان براي دسترسی به قصد لپ‌تاپ باشد. مثلا اسكلت کوله باید طوری باشد که دخل هواپیما یا اتوبوس و… به مقصد راحتی بتوانید نزاكت را از کوله خارجه کنید و دیگر نیازی براي بیرون اتيان وسایل دیگر موجود باب کوله‌پشتی و با دايم نوش كردن قانون هرج ومرج نباشد.